Wintercompetitie 2023 2e wedstrijd

Maandag, 13 november 2023

De 2e wedstrijd in de wintercompetitie zit er op. Met 20 man werd er weer gestreden voor de winst. Er werd op Erica tussen de bruggen gevist, maar door de vele regen deze week vielen de vangsten tegen. In vak A waren de verschillen klein maar zo wist Henk Hakkers toch met 1680 gr de winst te pakken. Gevolgd door Collin Besseling die 2e werd met 1670. In vak B was het Gerad Exel de beste en met 2790 gr pakte hij de winst. 2e was Bert Geerts met 2310. Zaterdag gaan wij i.v.m. intocht van Sinterklaas /Erica het vissen verplaatsen nabij de bootjes in Nieuw-Amsterdam. Loten Ons-Belang tussen 7:45 en 8 uur. Vissen van 9:15 tot 13:30. Tot zaterdag.