Leden wedstrijd 9 April

Vrijdag, 15 april 2022

Ledenwedstrijd 9 April Op 9 April is er gevist in Rogat beneden de sluis. De weersvoorspellingen waren niet optimaal, wat betekende dat het een zware dag zou worden voor de deelnemers. Het slechte weer in combinatie met het NOK zorgde ervoor dat de deelname gering was. Tijdens de loting werden de 12 deelnemers voorzien van een heerlijk kopje koffie, waarna de deelnemers hun plek opzochten. Om 09:00 klonk het startsignaal waarna het voer te water ging, en het vissen kon beginnen. Tijdens de wedstrijd werden de deelnemers belaagd door verschillende regen en hagelbuien, en ook de wind maakte het vissen alleen maar lastiger. Er werd voornamelijk met de feeder gevist, maar wanneer de wind het toeliet werd ook de stok ingezet. Na 5 koude uurtjes vissen klonk het eindsignaal en konden de nieuwe weegschalen hun werk doen. Ook het wegen ging gepaard met wind en regen. Na het wegen bleek Willem Posthuma het beste om zijn te gaan met de zware omstandigheden en wist de wedstrijd te winnen met ruim 6KG. Gefeliciteerd! De prijzen worden bij de volgende wedstrijd uitgereikt, welke plaats vindt op 23-04-22 en wordt gevist aan de kanaallinie,

Ledenwedstrijd 9 April

Op 9 April is er gevist in Rogat beneden de sluis.