Veranderingen bij onze viswedstrijden 2015

Woensdag, 17 december 2014

Bij 20 vissers of meer wordt er in twee vakken gevist. Half uur van te voren inschrijven. Vanaf loting is er een uur de tijd om naar het viswater te gaan en vis spullen gereed te maken. In het wedstrijdschema wordt aangegeven waar gevist wordt, als er niet gevist kan worden in het genoemde water wordt er uitgeweken naar een ander water. Er zijn een aantal wedstrijden waar we de tijden van hebben aangepast, in het wedstrijdschema staan de veranderde aanvangstijden van onze wedstrijden. Bij de wintercompetitie gaan we de verdeling van de dagprijzen veranderen. Er is één dagwinnaar en de rest van de prijzen gaan we verdelen over de vakken. Degene met 1 punt per vak(hoogste gewicht) worden plaats 1 tot en met 3, degene met 2 punten worden plaats 4 tot en met 6, degene met 3 punten worden plaats 7 tot en en met 9.