Welkom

Welkom op de website van hengelsportvereniging Het Baarsje.

Deze website houdt u op de hoogte van het laatste nieuws en geeft informatie over de activiteiten en
wedstrijden van onze hengelsportvereniging.

Belangrijk is ook dat voorafgaand aan de wedstrijd(en) het viswater waar gevist zal worden op deze site gepubliceerd zal worden.

Het bestuur wenst u veel plezier bij het bezoeken van de site.

Met vriendelijke groet,

Het Baarsje

Federatief
Landelijk

Het laatste verenigingsnieuws

koppelwedstrijd. Dibo

Nov 2022

Koppelwedstrijd Wordt gevist in het Stieltjeskanaal .Dibo Loten 8:15 tot 8:45 bij ons belang. Vissen van 10:00 tot 14:00 Inleg €20. Prijsuitreiking aan het water. Deelname is op eigen risico! Lidmaatschap is verplicht.

Wintercompetitie 2022

Nov 2022

Wintercompetitie 2022 Zaterdag 5 November 2022 werd de 2e wedstrijd van de wintercompetitie gevist in de tuinbouw vijver in Klazienaveen. Aan beide kanten van de vijver werd gevist. Winnaar In vak A was dhr. L. Ebbing, die daar het hoogste gewicht bij elkaar wist te vissen met 4470gr. Dhr. H. Post was 2e met 3460gr. En dhr. H. Huizing werd 3e in het vak met 2620gr. Aan fietspad zijde, vak B, wist dhr. J. Wolters met een gewicht van 5720gr te winnen. Gevolgd door dhr. C. Besseling die met 4680gr 2e werd. En met 3990gr werd dhr. H. Pomp 3e in zijn vak. Zaterdag wordt er op Erica gevist in het Centrum waar naar horen zeggen goed vis wordt gevangen. Dus dat belooft wat! Tot zaterdag.

Wintercompetitie 2022

Nov 2022

De 1E wedstrijd (29 okt 2022) van de wintercompetitie zit er op. Met 22 vissers werd er in Nieuw-Amsterdam in de Hoogeveens vaart bij de bootjes hard gestreden voor de winst. Er werd door ieder wel vis gevangen veel al wel kleine vis. In vak A wist Willem Posthuma met een dikke brasem van bijna 2kg en veel kleine vis te winnen met 4280 gr. In vak B wint Joop Post met 4240 gr. Gefeliciteerd, mannen goed gedaan! Zaterdag wordt de 2E wedstrijd gevist in de tuinbouw vijver. Tot zaterdag!

Kampioenschap klazienaveen

Okt 2022

Beste vissers, Kampioenschap Klazienaveen word NIET gevist in de Bladderswijk. Maar in de kanaallinie. Inschrijfgeld €7:50 Loten 7:15 tot 7:45 ons belang. Vissen Van 9:00 tot 13:00 Prijsuitreiking Ons belang Deelname is op eigen risico. lidmaatschap verplicht.

Welkom

Welkom op de website van hengelsportvereniging Het Baarsje.

wedstrijden van onze hengelsportvereniging.

Het bestuur wenst u veel plezier bij het bezoeken van de site.

Met vriendelijke groet,

Het Baarsje