Aanvullingslijst 2018 niet gekregen

Dinsdag, 19 december 2017

Door een foutje bij onze ledenadministratie zijn er een aantal vispassen verzonden waar geen Aanvullingslijst 2018 is toegevoegd. Deze is verkrijgen bij Kuper Center in Klazienaveen, Kuper Center BV Mr Ovingskanaal OZ 2 7891 EV Klazienaveen Tel. 0591 390410 De ledenadministratie bied excuses aan voor het ongemak.

Er bestaat ook de mogelijk om de App. visplanner te downloaden op uw mobiele telefoon, zo heeft u alle informatie omtrent een viswater altijd bij de hand, en deze App. is altijd up to date en is rechtsgeldig.
Informatie omtrent deze App.is te lezen op volgende site, klik hier om naar de site te gaan.