CLUBKAMPIOEN VAN HET JAAR

Donderdag, 26 februari 2015

We gaan een extra competitie toevoegen. CLUBKAMPIOEN VAN HET JAAR

Vanaf 28 maart 2015 gaan we beginnen met een puntentelling voor de clubkampioen van het jaar. Er worden drie prijzen beschikbaar gesteld door de vereniging, en wordt uitgereikt op de jaarvergadering.
Elke individuele wedstrijd die je mee vist kun je punten verzamelen voor dit klassement.

Er kunnen alleen punten verzameld worden in individuele wedstrijden van Het Baarsje en je moet lid zijn van Het Baarsje.

Voorbeeld puntentelling:

Wedstrijd 28 vissers, wordt gevist in twee vakken algemeen winnaar ontvangt 28 punten de winnaar van het andere vak ontvangt 27 punten, visser die derde wordt ontvangt dan 26 punten en zo gaat de puntentelling door naar 1 punt.
De visser met het hoogst aantal punten wordt visser van het jaar.

Het regelement wordt zo spoedig mogelijk op de site geplaatst.